Moje hlúposti odteraz na Tumblri

Presťahoval som sa z WordPressu na Tumblr.

Jednak bol WordPress pre moje skromné potreby príliš robustný a zároveň mi vadili niektoré obmedzenia hostingu na WordPress.com, preto som už nejakú dobu zvažoval zmenu. V posledných týždňoch som navyše narazil na viacero tumblelogov, ktoré som chcel sledovať a založenie účtu na Tumblri mi pripadá ako ideálna rana pre zabitie oboch múch.

Ak to tu teda niekto číta, upravte si položku v RSS čítačke či záložku v prehliadači a ak ste moje hlúposti doteraz ignorovali, pokojne v tom pokračujte.

Tento blog nechávam funkčný, ale prispievať naň už neplánujem. Ak by niekto túžil po doméne, nech napíše komentár.

Predošlý článok
Pridaj komentár

Pridaj komentár

